Saturday, April 15, 2023

Vil du gå til blomst med mig?

 


Gå til blomster i hele maj måned sammen med mig - på mit kreative værksted på Frederiksberg.

Kurset består af 5 tirsdage fra 18.30 – 21.30

Hver tirsdag begynder med at jeg introducerer en ny blomst, og viser dig hvordan du laver den – du kan enten lave dagens blomst, eller freestyle og lave dit eget design. Der er derfor også god plads til dig, der har prøvet at lave blomster, og bare gerne vil have mere, og få glæde af alle de lækre materialer. Jeg er til rådighed på værkstedet til at hjælpe og guide dig, så du kommer godt i mål med dine blomster.

Uanset niveau, vil du i slutningen af maj have lavet en flot buket som kan pryde dit hjem de næste mange mange måneder. Du kan tage dine blomster med hjem mellem mødegangene, eller lade din buket stå på værkstedet til den er helt færdig.


Buketten tv er blot et eksempel på hvordan en buket kan se ud

Send mig en mail på christine@christineclemmensen.dk med dit navn og adresse. Derefter modtager du en faktura fra mig, og når denne er betalt, er du endeligt tilmeldt.
 
 

Der vil være kaffe, te og lidt sødt, fri adgang til alle mine allerbedste materialer; lækkert italiensk crepepapir i bedste kvalitet – i forskellige tykkelser til de forskellige typer blomster, glimmer, panpastels, tuscher og blæk til indfarvning af kronblade; den gode, hurtigtørrende lim, og blomstertråd til både de små lette og de store tunge blomster.

Kort sagt: alt hvad dit kreative blomsterbegejstrede hjerte kan begære!

De fem tirsdage har ikke kun til formål at give dig en smuk buket du kan nyde i lang tid fremover. Om muligt endnu vigtigere er dette en mulighed for at give dig selv et kreativt frirum én gang om ugen i en hel måned, hvor du forkæler dig selv og din højre hjernehalvdel.

I en tid hvor skærmtid fylder, og hvor vi nærmest kløjs i elektronisk stimuli, er det en helt særlig gave du kan give din hjerne at koncentrere dig om én ting – taktilt og analogt – uden forstyrrelser. Det er som et indre brusebad, og jeg tør godt love dig at din hjerne vil elske dig for det!


De fem mødegange er
Tirsdag den 2. maj - kl. 18.30-21.30
Tirsdag den 9. maj - kl. 18.30-21.30
Tirsdag den 16. maj - kl. 18.30-21.30
Tirsdag den 23. maj - kl. 18.30-21.30 og
Tirsdag den 30. maj - kl. 18.30-21.30

Samlet pris for alle 5 tirsdage er kr. 1.995,-

Hvis du bare har lyst til at deltage en enkelt gang, er prisen for 1 tirsdag kr. 600,- Tilmelding til enkelt dato er nødvendig.


Tilmelding sker efter først-til-mølle. Send mig en mail på christine@christineclemmensen.dk med dit navn og adresse. Derefter modtager du en faktura fra mig, og når denne er betalt, er du endeligt tilmeldt. Der er 10 pladser på holdet.

Undervisningen foregår på mit værksted Fordybet - Bentzonsvej 52, kld, 2000 Frederiksberg.
Værkstedet ligger to minutters gang fra Aksel Møllers Have metrostation.



Velkommen til fordybelse, kreativt fællesskab og smukke blomster i maj!

No comments:

Post a Comment