Tuesday, December 18, 2012

Advent Calendar Giveaway - Gift #18


Happiest December 18th
Every day until Christmas I'll have a draw for a little something that I made — just for you :-)

Ho! Ho! Ho! Wooden clothes pin Santa is the prize for today! To give this fella a new home, please leave a comment to this post. Thanks again for playing, and Merry Xmas :-)

UPDATE :: contest of today closed. With help from Random.org, the winner is: Tina! Congratulations :-)  Tina, vil du maile din adresse til mig, så sender jeg dig den lille julemand :-)

7 comments:

  1. Jeg prøver gerne lykken igen idag :-)
    Rigtig god dag til alle!

    ReplyDelete
  2. Den er bare for sød! Så enkel.

    ReplyDelete
  3. What a fabulous Santa!
    Thank you!

    ReplyDelete
  4. Den er da bare sød,selv af en træjulemand at være.
    Lone Askov

    ReplyDelete
  5. Ju hu jeg vandt den skønne julemand. Glæder mig til at hænger hjemme hos mig. Tak, tak!

    ReplyDelete