Saturday, December 8, 2012

Advent Calendar Giveaway - Gift #8


Happiest December 8th
Every day until Christmas I'll have a draw for a little something that I made — just for you :-)
...
To win today's set of five A5 postcards, please leave a comment to this post.
Thanks for playing, and good luck :-)

UPDATE :: contest of today closed. 
Sorry I'm a bit late with the result of the draw today, me and the Mister went to see Skyfall, and enjoyed a Sunday covered in pretty snow  :-) Anyhoo, with help from Random.org, the winner is: Lone! Congratulations :-) I hope you will like your postcards.

8 comments:

  1. Smukke kort - jeg prøver endnu en tur i tombolaen

    ReplyDelete
  2. Ja virkelig fine. Jeg er også med idag :-)

    ReplyDelete
  3. Dem vil jeg virkelig gerne vinde ! jeg er med i dag :)

    ReplyDelete
  4. I love the top left print - seed pods??

    ReplyDelete
  5. Hvor er de flotte - jeg er stadig helt vild med dine postkort.

    ReplyDelete
  6. Jeg er også med i dag igen. Du er så dygtig Christine. Men det har jeg jo vidst længe:-)
    Knus
    Helle

    ReplyDelete
  7. another gorgeous piece of design from you!
    I love the fresh colours - they remind me that spring will soon be here again...
    happy christmas and a creative and prosperous New Year!

    ReplyDelete